Prosty sposób na więcej czasu.

Dziś chcę podzielić się z Wami prostym, ale niezwykle skutecznym sposobem na zapewnienie sobie więcej wolnych chwil w ciągu dnia. Nie chciało mi się wierzyć na początku, że to zadziała, ale jednak! Oczywiście część z Was stosuje to już od dawna, ale dla niektórych może to być odkrywcze...

Sposób na więcej czasu, to... odinstalowanie aplikacji Facebook/Twitter/dowolna społecznościówka w telefonie.

Odkąd ograniczyłem dostępność aplikacji społecznościowych w telefonie, autentycznie odczuwam, że mam więcej wolnego w ciągu dnia. Jak to możliwe? Otóż aplikacje te bardzo często informują nas, że "coś się stało" w wirtualnym świecie. I przez to potrafią oderwać nas od produktywnych zadań na kilka minut. Te kilka minut, pomnożone x-razy na każde sprawdzenie aplikacji, potrafi zebrać się w naprawdę duży okres czasu.

Ja już pozbyłem się "fejsa" z komórki - a Ty? :)

Aaaa i jest jeszcze jedna zaleta pozbywania się społecznościówek - więcej miejsca w pamięci wewnętrznej urządzenia, co równa się znacznie szybszemu działaniu telefonu!

Komentarze

  1. taki mały a taki wielki krok :) ale myślę, że większość osób nie będzie w stanie zrezygnować z facebooka. Zbyt wiele wymagasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, gdzie tam wymagam, jedynie podpowiadam ;) Ale masz rację, zerwanie z "fejsem" jest dziś ogromnie trudne.

      Usuń

Prześlij komentarz




zBLOGowani.pl

Popularne posty