Małe zmiany u Szczęśliwego minimalisty.

Dzień dobry w Nowym Roku! Oczywiście jako minimalista kompletnie nie przywiązuje wagi do zmiany cyferek w kalendarzu, ale zgodnie z tradycją życzę wszystkim Wam, drodzy czytelnicy, wspaniałych przeżyć i radości w każdym dniu!

Dziś napiszę trochę osobistego posta, gdyż chcę się wytłumaczyć z mojej ostatniej nieobecności. Otóż zmieniłem kraj zamieszkania - na dzień dzisiejszy piszę do Was z Holandii, gdzie udało mi się znaleźć nową pracę. W związku z tym minione dwa tygodnie koncentrowały się głównie wokół przygotowań do przeprowadzki oraz na spokojnym świętowaniu Bożego Narodzenia.

Aktualnie planuję wprowadzić na bloga kilka nowych "serii czytelniczych", ale nie chcę póki co ujawniać za wielu szczegółów, gdyż nie wiem, czy uda mi się pisanie połączyć z nadgodzinami w pracy ;)

Otworzyłem niedawno nową podstronę bloga, "Teraz czytam", gdzie możecie zobaczyć jakie książki aktualnie czytam i jakie mam już za sobą - jeśli któraś z pozycji Was zainteresuje, to piszcie śmiało z pytaniami o nią, postaram się parę zdań na jej temat napisać! Na podstronie tej każda książka jest podpisana linkiem afiliacyjnym - jeśli zdecydujecie się zakupić ją u partnera, kilka groszy wpadnie na konto Szczęśliwego minimalisty. Piszę o tym, by ktoś przypadkiem mi nie zarzucił, że próbuję zarobić na blogu i się z tym ukrywam ;)

Niedługo będziecie też mieli okazję przeczytać ciekawy wywiad z jednym z polskich minimalistów - mam nadzieję, że będzie to pierwszy z serii, które będą pojawiać się u mnie systematycznie :)


pixabay.com



Komentarze




zBLOGowani.pl

Popularne posty